INICI

Un lloc on VIURE la infantesa

Un petit oasi enmig de BARCELONA

Una escola basada en el JOC LLIURE i en la CRIANÇA RESPECTUOSA

L’Escola Bressol “Sol,solet…” és una escola situada a la Dreta de l’Eixample de Barcelona. El nostre projecte  es basa en una escola on  s’hi practica una criança respectuosa dels infants. És un projecte viu que ha anat formant-se a partir de l’experiència de l’equip docent i d’anys de formació amb diferents corrents pedagògiques: Emmy Pikler, Reggio Emilia, Rebeca Wild, Bernat Aucouturier …

Voleu conèixer el nostre projecte educatiu.?

VOLS CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA?

Truca al:

93 265 03 82 / 620 54 87 15

MATRÍCULA OBERTA CURS 2023-2024

Heu vingut a les portes obertes i voleu fer la matrícula per el proper curs? Coneixeu la nostra escola i voleu fer la reserva per al vostre infant?
El Sol Solet continua amb vosaltres online!!! Podeu fer les consultes i tràmits relacionats amb les matriculacions a través de la nostra web

Cliqueu la icona per llegir la crónica de mammaproof

mammaprof

Escola Subvencionada per la Generalitat de Catalunya

Amb el suport del Departament d’Educació

La simetria del senyal

I amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Diputació de Barcelona

“La interacció entre infants té un valor creador en les experiències dels primers anys de vida. És un desig, una necessitat vital que cada infant porta  dintre, i demanen ser satisfets a través de la predisposició de situacions favorables(…) tota interacció pot produir reaccions diferents, que s’identifiquen en l’enriquiment de les relacions interpersonals, de les capacitats d’escolta i resposta, de les modificacions mímiques i lingüístiques, del redescobriment dels altres infants, de les preses de consciència de la igualtat i la diversitat, de l’adquisició de noves curiositats i coneixements i d’apropiacions simbòliques.”

Loris Malaguzzi